Keluhan Pelanggan

Elite Elevators berusaha untuk mengekalkan standardnya sebagai organisasi yang menyampaikan produk berkualiti tinggi & perkhidmatan profesional. Kepuasan pelanggan kepada kami adalah yang terpenting, kerana kami menganggap setiap pelanggan kami sebagai sebahagian daripada Keluarga Elit kami. Oleh itu, Lif Elit komited untuk mengekalkan responsif & mengambil pemilikan kepada keperluan & kebimbangan pelanggan kami yang dihormati.

Kami menganggap kebimbangan anda sebagai medium untuk membina kepercayaan serta instrumen penambahbaikan berterusan. Sila isikan kebimbangan anda dalam kotak teks di bawah & Pasukan Pengurusan Perhubungan Pelanggan kami akan menghubungi anda semula dalam masa 48 jam bekerja.

Kami menganggap kebimbangan anda sebagai medium untuk membina kepercayaan serta instrumen penambahbaikan berterusan. Sila isikan kebimbangan anda dalam kotak teks di bawah & Pasukan Pengurusan Perhubungan Pelanggan kami akan menghubungi anda semula dalam masa 48 jam bekerja.

Sekiranya mendapat sokongan segera, sila hubungi kami terus:

[contact-form-7 id=”5009″ title=”Customer Grievance Malay”]

Mr. Akram Azeez

 

Malaysia CRM TL

Ms. Nisha Kumary

 

Global CRM Head

Mr Vijai Sethu

 

Malaysia CRM

Ms. Arrchana Chellappa

 

Global Head Operations

Choose another country or region to see content specific to your location.